Bestellingen voor 14:00 geplaatst worden dezelfde dag verzonden | Wereldwijde verzending

HOE KUNNEN WE JE HELPEN?

RETOURBELEID

 

We snappen volkomen dat je even de tijd nodig hebt om je nieuwe aanwinst eens even goed te bekijken. Daarom heb je veertien dagen de tijd om na te denken of je aankopen wil houden of niet. Ben je niet blij met je aankoop? Zend dan gerust je pakketje, voorzien van een ingevuld retourformulier, terug naar ons retouradres. Zodra wij de items weer hebben ontvangen zullen wij je een nieuw item terugsturen (in het geval van ruilen) of krijg je het volledige aankoopbedrag terug (exclusief de originele verzendkosten).

Retourneren?

> Vul het retourformulier in en voeg het toe aan je retour;
> Stuur je bestelling in de originele verpakking en verzenddoos terug naar ons retouradres;
> De kosten om het pakketje terug te sturen naar ons zijn helaas voor jou;
> Zodra we de retourzending hebben ontvangen gaan wij deze verwerken en word het aankoopbedrag binnen veertien dagen teruggestort op je rekening;
> Wij accepteren alleen ongedragen en onbeschadigde items.

RUILEN

 

Wil je je aankoop toch graag omruilen? Stuur dan het item dat je om wilt ruilen, voorzien van een ingevuld retourformulier, terug naar ons retouradres. Vermeldt op het retourformulier welk item je er graag voor in de plaats wil ontvangen en wij zorgen ervoor dat het nieuw gekozen item zo snel mogelijk bij jou bezorgd wordt.

> Stuur je bestelling in de originele verpakking en verzenddoos terug naar ons retouradres;
> Zodra we je retourzending hebben ontvangen zullen wij je gratis het nieuw uitgekozen item terugsturen;
> Wij accepteren alleen ongedragen en onbeschadigde items.

INTERNATIONAL RETURNS

 

Alle items die je wilt retourneren zullen aangegeven moeten worden als “Returns and Repairs of Dutch Merchandise” bij de douane. Indien dit niet op het pakketje staat dat je terug stuurt kan het zijn dat je retourzending niet bij ons aan komt en dat je extra kosten moet betalen bij de douane. 

INCORRECT ORDERS

 

Helaas wordt er heel af en toe wel eens een foutje gemaakt. We doen uiteraard onze uiterste best om dit te voorkomen en mocht het toch gebeuren dan zorgen wij voor een passende oplossing. Ben je niet tevreden met het ontvangen artikel dan kan je die altijd binnen 14 dagen terug sturen. Wil je liever eerst even met ons praten voordat je het artikel terug stuurt? Stuur dan even een mailtje naar info@pinnedbyk.com en we helpen je!

Vermeldt altijd even je ordernummer wanneer je de customer service mailt. 

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.