Bestellingen voor 14:00 geplaatst worden dezelfde dag verzonden | Wereldwijde verzending

Garantie

Wij doen onze uiterste best om je bestelling in perfecte staat af te leveren. Toch kan het eens gebeuren dat een item beschadigd raakt tijdens het vervoeren. Ook kan het voorkomen dat er iets anders met je item is gebeurd dat onder de garantie valt. Je bent wettelijk verplicht om schade aan items binnen twee maanden na het vaststellen van de schade, aan ons te melden. Als de schade binnen de garantie valt, verzorgen wij uiteraard gratis reparatie dan wel vervanging van het betreffende item.

Klachten

In het geval je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@pinnedbyk.com zodat we samen opzoek kunnen naar een passende oplossing. Je e-mail wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. In het geval wij denken dat de afhandeling van je klacht langer gaat duren, sturen wij je alsnog binnen 14 dagen een e-mail terug met daarin een indicatie wanneer je een uitgebreider antwoord van ons kan verwachten.

Vanaf 15 februari 2016 kunnen klanten binnen Europa een klacht indienen via het ODR platform dat is geïntroduceerd door de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op

http://ec.europa.eu/odr. Indien je klacht nog nergens anders in behandeling is genomen, kan je je klacht ook via dit platform indienen.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.